Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, yönetim kurulu üyeleri ve iş yeri temsilcilerinden oluşan sendika heyeti, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne yönelik bir ziyaret gerçekleştirdi. Sendika yönetimi, kurum bünyesinde yeni sorumluluklar üstlenen idarecilere tebriklerini iletirken sahadaki güncel gelişmeleri de paylaştı.
Yeni Yöneticilere Hayırlı Olsun Ziyareti
Sendikal heyet; Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdür Yardımcısı Melike Tatar, Şiddet Önleme ve İzleme Merkezi (ŞÖNİM) Kuruluş Müdürü Ahmet Çağal ve Kadın Konukevi Kuruluş Müdürü Serdar Alpaya’yı makamlarında ziyaret etti. Yeni görevlerinde başarı dileklerinin iletildiği görüşmeler samimi ve karşılıklı diyalog ortamında gerçekleştirildi. Ziyaret kapsamında sendikal faaliyetlerin yanı sıra il müdürlüğü bünyesinde yürütülen çalışmalar ve hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik öneriler ele alındı.

Sahadaki Talep ve Beklentiler İletildi
Görüşmelerde, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü bünyesinde sahada görev yapan sosyal hizmet çalışanlarının karşılaştığı sorunlar, mesleki beklentiler ve personelden gelen talepler doğrudan yeni yöneticilere aktarıldı. Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, sosyal hizmet çalışanlarının büyük bir fedakarlıkla görev icra ettiğini belirterek kurum yöneticileri ile kurulan güçlü iletişimin sahaya ve hizmet kalitesine olumlu yansıyacağını ifade etti.
Ortak Hedef Hizmet Kalitesini Artırmak
Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Şube Başkanı Anmal, sahada yürüttükleri sendikal çalışmalar neticesinde personelden aldıkları geri bildirimleri yeni yönetimle istişare etme fırsatı bulduklarını söyledi. Temel amaçlarının sosyal hizmet çalışanlarının daha iyi şartlarda görev yapması ve vatandaşlara sunulan hizmetin kalitesinin yükseltilmesi olduğunu kaydeden Anmal, gösterilen misafirperverlikten ötürü kurum idarecilerine teşekkür etti. Ziyaret programı, karşılıklı görüş alışverişinin ardından günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ile tamamlandı.
