Diyarbakır İl Sağlık Müdürlüğü’nün ev sahipliğinde, bölgedeki sağlık hizmetlerinin değerlendirildiği önemli bir toplantı gerçekleştirildi. Kamu Hastaneleri Genel Müdürü Dr. Hakan Usta’nın başkanlığında yapılan bu ‘Bölgesel İl Değerlendirmesi’ne, Diyarbakır, Batman, Elazığ, Mardin, Siirt ve Şırnak İl Sağlık Müdürleri, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanları ve hastane temsilcileri katıldı. Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi Toplantı Salonunda yapılan toplantıda, bölgedeki sağlık hizmetlerinin mevcut durumu ve geleceğe yönelik planlamalar ele alındı.
Altı il sağlık müdürü Diyarbakır’da toplandı

ETİKETLER
KÖŞE YAZARLARI
Ferit Karan
Haluk Çapa
Kepsiz Hemşire
Kutlu Atasoy
Haftanın Trend Haberleri
- Hekimlere Rücu Sürecinde Yeni Dönem: AYM İptal Talebini Reddetti 17.06.2026 – 330 okunma
- Sağlık Personelinin İsteğe Bağlı Tayin Süreci Başladı 18.06.2026 – 300 okunma
- Kayseri Şehir Hastanesi personel alacak 18.06.2026 – 288 okunma
- Sağlık Bakanı Memişoğlu’ndan Personel Alımı Müjdesi: Tarih Açıklandı! 19.06.2026 – 276 okunma
- Sağlık Bakanlığından “Çıplak Elle Dokunmayın” Uyarısı 19.06.2026 – 260 okunma
Reklam
Son Haberler
- Palyatif bakım hizmeti evde kesintisiz sürdürülebilecek 23.06.2026 – 116 okunma
- Güzelleşme isteği yarışa dönüştü. Testosteron ve protein tozu bağımlılığı hastalarında artış var 23.06.2026 – 114 okunma
- Ankara’da Sağlık Çalışanlarına Uyarı 23.06.2026 – 130 okunma
- Mesaiye Gitmeyince Gerçek Ortaya Çıktı 23.06.2026 – 130 okunma
- Ambulans Helikopter Kara Yoluna İndi 23.06.2026 – 134 okunma
Rastgele Haberler
- Antalya’da Yeni Başhekim Göreve Başladı 05.03.2026 – 442 okunma
- Aksaray’da Sağlık-Sen ve Öz Sağlık-İş’ten ortak promosyon hamlesi 02.10.2025 – 634 okunma
- Asgari Ücret Gelmeden Eridi Mi? Açlık Sınırı Ne Kadar Oldu? 31.12.2025 – 556 okunma
- Kurucu Başhekim belli oldu 09.09.2025 – 832 okunma
- Şehitkamil Belediyesi 50 zabıta alacak 21.08.2025 – 1026 okunma