Antalya İl Sağlık Müdürlüğü’nün geleneksel hale getirdiği “Sağlık İçin Filede Buluşalım” Voleybol Turnuvası, bu yıl 30 farklı kamu kurumunun katılımıyla start aldı. Organizasyonun açılış vuruşunu yapan İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Behzat Özkan, etkinliğin yoğun iş temposunda çalışan personel için moral kaynağı olduğunu vurguladı. Sağlıklı yaşam bilincini artırmayı hedefleyen turnuva, aynı zamanda bağımlılık ve obeziteyle mücadele gibi temalarla toplumsal farkındalık oluşturuyor. İlk gününde nefes kesen eşleşmelere sahne olan dev organizasyon; kurumlar arası iletişimi güçlendirirken, sporun birleştirici gücüyle fair-play ruhunu ön plana çıkarıyor.
KÖŞE YAZARLARI
Ferit Karan
Haluk Çapa
Kepsiz Hemşire
Kutlu Atasoy
Haftanın Trend Haberleri
- Tütünle Mücadelede Yeni Dönem 01.06.2026 – 388 okunma
- Sağlıkta ‘Tek Tip Kıyafet’ Dönemi Resmen Başladı 02.06.2026 – 374 okunma
- Antalya’da Hamile Hemşire Evinde Ölü Bulundu 02.06.2026 – 368 okunma
- Sağlıkta Sözleşme Yenileme Dönemi Başlıyor 02.06.2026 – 364 okunma
- Doktorun Kullandığı Araç Kaza Yaptı: Eşi ve 3 Çocuğu Hayatını Kaybetti 02.06.2026 – 360 okunma
Reklam
Son Haberler
- Başkentte İstikrar Dönemi 08.06.2026 – 124 okunma
- Sağlık-Sen Düzce’de Cihan Özal Güven Tazeledi 08.06.2026 – 110 okunma
- Sağlık-Sen Sivas Şubesi’nde Mehmet Kayalı Dönemi 08.06.2026 – 110 okunma
- İstanbul Sağlık-Sen 1 Nolu Şube Yeni Başkanını Seçti 08.06.2026 – 118 okunma
- Diyarbakır Sağlık-Sen’de Nurhak Ensarioğlu Güven Tazeledi 08.06.2026 – 114 okunma
Rastgele Haberler
- Genel Başkan’dan hemşire ve ebelere özel mesaj! 08.05.2025 – 746 okunma
- Meteoroloji’den 13 İle Kritik Uyarı 17.01.2026 – 534 okunma
- Hafta Sonu Planlarına Yağmur Engeli 14.04.2026 – 342 okunma
- SMA’dan Sonra Aptamil de Toplatılıyor! 10.02.2026 – 464 okunma
- Mardin Derik’te Sağlıkta Şiddet 16.04.2026 – 328 okunma
