Sağlık-Sen Denizli Şubesi bünyesindeki gençlik kolları, sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının moral ile motivasyonunu artırmak amacıyla anlamlı bir doğa yürüyüşü etkinliği düzenledi. Yoğun ve stresli çalışma temposuna kısa bir mola vermek isteyen çok sayıda sağlık personeli, doğanın eşsiz atmosferinde bir araya gelerek temiz havanın tadını çıkardı. Sendika yetkilileri, bu tarz sosyal etkinliklerin çalışanlar arasındaki birlik, beraberlik ve dayanışma ruhunu daha da güçlendirdiğini vurguladı. Keyifli anların yaşandığı ve güzel anıların biriktirildiği yürüyüşün ardından şube yönetimi, katılım göstererek etkinliğe değer katan tüm sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarına teşekkür etti.
Sağlık Çalışanlarından Yoğun Mesaiye Doğa Yürüyüşü Molası

ETİKETLER
KÖŞE YAZARLARI
Ferit Karan
Haluk Çapa
Kepsiz Hemşire
Kutlu Atasoy
Haftanın Trend Haberleri
- Tütünle Mücadelede Yeni Dönem 01.06.2026 – 386 okunma
- Sağlıkta ‘Tek Tip Kıyafet’ Dönemi Resmen Başladı 02.06.2026 – 372 okunma
- Antalya’da Hamile Hemşire Evinde Ölü Bulundu 02.06.2026 – 366 okunma
- Sağlıkta Sözleşme Yenileme Dönemi Başlıyor 02.06.2026 – 360 okunma
- Doktorun Kullandığı Araç Kaza Yaptı: Eşi ve 3 Çocuğu Hayatını Kaybetti 02.06.2026 – 358 okunma
Reklam
Son Haberler
- Başkentte İstikrar Dönemi 08.06.2026 – 122 okunma
- Sağlık-Sen Düzce’de Cihan Özal Güven Tazeledi 08.06.2026 – 108 okunma
- Sağlık-Sen Sivas Şubesi’nde Mehmet Kayalı Dönemi 08.06.2026 – 108 okunma
- İstanbul Sağlık-Sen 1 Nolu Şube Yeni Başkanını Seçti 08.06.2026 – 116 okunma
- Diyarbakır Sağlık-Sen’de Nurhak Ensarioğlu Güven Tazeledi 08.06.2026 – 112 okunma
Rastgele Haberler
- 28 Yaşındaki Hemşire Merih İremsu Hastalığa Yenik Düştü 20.04.2026 – 809 okunma
- Skandal iddia: Başhekimden doktora tehdit! 05.08.2025 – 960 okunma
- Bakan Memişoğlu’ndan Denizli’ye çifte müjde: 06.06.2025 – 940 okunma
- Okul forması geri dönüyor! İşte yeniden başlayacağı tarih 20.06.2025 – 966 okunma
- Hastanenin Çatısındaki Yangın Korkuttu 29.10.2025 – 580 okunma