Sağlık-Sen Genel Başkanı Mahmut Faruk Doğan, sendikal temasları kapsamında Ankara’da üst düzey bir kabul gerçekleştirdi. Genel Başkan Doğan, beraberinde Genel Sekreter Durali Baki, Genel Başkan Yardımcıları Yasin Barutcu ve Mustafa Irgatoğlu’ndan oluşan sendika heyetiyle birlikte İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik’i makamında ziyaret etti. Sağlık çalışanlarının genel durumu ve kurumsal iş birliklerinin ele alındığı görüşmede, karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu. Ziyaret sonrasında bir açıklama yapan Genel Başkan Mahmut Faruk Doğan, sıcak karşılama ve gösterdikleri kıymetli ev sahipliği dolayısıyla İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik’e sendika camiası adına teşekkürlerini iletti.
Sağlık-Sen Heyetinden İçişleri Bakanlığı’na Ziyaret

ETİKETLER
KÖŞE YAZARLARI
Ferit Karan
Haluk Çapa
Kepsiz Hemşire
Kutlu Atasoy
Haftanın Trend Haberleri
- Tütünle Mücadelede Yeni Dönem 01.06.2026 – 386 okunma
- Sağlıkta ‘Tek Tip Kıyafet’ Dönemi Resmen Başladı 02.06.2026 – 370 okunma
- Antalya’da Hamile Hemşire Evinde Ölü Bulundu 02.06.2026 – 366 okunma
- Sağlıkta Sözleşme Yenileme Dönemi Başlıyor 02.06.2026 – 360 okunma
- Doktorun Kullandığı Araç Kaza Yaptı: Eşi ve 3 Çocuğu Hayatını Kaybetti 02.06.2026 – 358 okunma
Reklam
Son Haberler
- Başkentte İstikrar Dönemi 08.06.2026 – 120 okunma
- Sağlık-Sen Düzce’de Cihan Özal Güven Tazeledi 08.06.2026 – 106 okunma
- Sağlık-Sen Sivas Şubesi’nde Mehmet Kayalı Dönemi 08.06.2026 – 104 okunma
- İstanbul Sağlık-Sen 1 Nolu Şube Yeni Başkanını Seçti 08.06.2026 – 114 okunma
- Diyarbakır Sağlık-Sen’de Nurhak Ensarioğlu Güven Tazeledi 08.06.2026 – 110 okunma
Rastgele Haberler
- Milletvekili Dal duyurdu: Uzun bekleyiş sona erdi! 18.07.2025 – 740 okunma
- Türkiye, Gazzeli çocuklar için ‘umut tesisi’ kuruyor 01.05.2026 – 218 okunma
- Elazığ’da tarihi rekor: Yüzde 70’i Sağlık-Sen dedi 05.06.2025 – 936 okunma
- Kayseri Devlet Hastanesi’nde sessiz tehlikeye karşı eğitim verildi 19.06.2025 – 746 okunma
- Hastane Acilinde Yaralı Yakınları Birbirine Girdi 23.04.2026 – 306 okunma