Şırnak Sağlık-Sen’den İstanbul’a Atanan Hemşireye Veda Plaketi
Tayin tebligatının yayımlanmasının ardından Şırnak İl Sağlık Müdürlüğünde görev yaptığı birimlerde mesai arkadaşlarıyla vedalaşan Hemşire Emine Öztoprak, üyesi olduğu Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sendikasını ziyaret etti. Uzun yıllar görev yaptığı kurumdan ayrılış işlemlerini tamamlayan Öztoprak için Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, yönetim kurulu üyeleri, işyeri temsilcisi ve gençlik kollarının katılımıyla sendika odasında bir program organize edildi. Program kapsamında Emine Öztoprak’a sağlık alanında yürüttüğü çalışmalar dolayısıyla teşekkür plaketi takdim edildi.
Hizmetlerinden Dolayı Teşekkür Edildi
Plaket takdiminin ardından açıklamalarda bulunan Sağlık-Sen Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, Emine Öztoprak’ın görev yaptığı süre boyunca çalışkanlığı, özverisi ve çözüm odaklı yaklaşımıyla hem idareciler hem de çalışma arkadaşları tarafından takdir edilen bir isim olduğunu belirtti. Anmal, Sağlık-Sen ailesi adına Öztoprak’a bugüne kadar sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ederek, yeni görev yeri olan İstanbul’da başarılar diledi.
Şırnak’ta Görev Yapmaktan Onur Duydum
Duygularını dile getiren Hemşire Emine Öztoprak ise Şırnak’ta görev yapmaktan büyük onur duyduğunu ifade etti. Sağlık-Sen Şube Başkanı Sabğatullah Anmal başta olmak üzere tüm yönetimle birlikte çalışmanın kendisi için çok kıymetli olduğunu vurgulayan Öztoprak, kentte kurduğu dostlukların ve çalışma ortamının unutulmaz olduğunu belirterek, bu anlamlı veda ve plaket için sendika yönetimine teşekkürlerini iletti.