Sağlık-Sen Şırnak Şubesi yönetimi ve işyeri temsilcileri, Kurban Bayramı’nda fedakarca nöbet tutan sağlık çalışanlarını görev yerlerinde yalnız bırakmadı. Bu kapsamda Şırnak Merkez Devlet Hastaneleri; Şırnak Devlet Hastanesi, Kadın Doğum ve Çocuk Ek Binası ile Şehit Aydoğan Aydın Hastanesi ziyaret edildi. Görev başındaki kıymetli mesai arkadaşlarının bayramını tebrik eden sendika temsilcileri, ziyaret vesilesiyle çalışanlara çeşitli bayramlıklar ikram etti. Sağlık personelinin gösterdiği yakın ilgi, samimiyet ve güler yüzden büyük mutluluk duyduklarını belirten yönetim, fedakar sağlık ordusuna “İyi ki varsınız” mesajıyla teşekkürlerini iletti.
Şırnak’ta Nöbetçi Personel Yalnız Bırakılmadı!

ETİKETLER
KÖŞE YAZARLARI
Ferit Karan
Haluk Çapa
Kepsiz Hemşire
Kutlu Atasoy
Haftanın Trend Haberleri
- Tütünle Mücadelede Yeni Dönem 01.06.2026 – 388 okunma
- Sağlıkta ‘Tek Tip Kıyafet’ Dönemi Resmen Başladı 02.06.2026 – 374 okunma
- Antalya’da Hamile Hemşire Evinde Ölü Bulundu 02.06.2026 – 368 okunma
- Sağlıkta Sözleşme Yenileme Dönemi Başlıyor 02.06.2026 – 362 okunma
- Doktorun Kullandığı Araç Kaza Yaptı: Eşi ve 3 Çocuğu Hayatını Kaybetti 02.06.2026 – 360 okunma
Reklam
Son Haberler
- Başkentte İstikrar Dönemi 08.06.2026 – 124 okunma
- Sağlık-Sen Düzce’de Cihan Özal Güven Tazeledi 08.06.2026 – 110 okunma
- Sağlık-Sen Sivas Şubesi’nde Mehmet Kayalı Dönemi 08.06.2026 – 110 okunma
- İstanbul Sağlık-Sen 1 Nolu Şube Yeni Başkanını Seçti 08.06.2026 – 118 okunma
- Diyarbakır Sağlık-Sen’de Nurhak Ensarioğlu Güven Tazeledi 08.06.2026 – 114 okunma
Rastgele Haberler
- Türk Doktor, İsrail askerlerince gözaltına alındı 03.10.2025 – 934 okunma
- Bakan Göktaş: Kadına Şiddet Bizim Kendi Davamızdır 20.12.2025 – 586 okunma
- Kütahya Simav’da sarsıntı 01.08.2025 – 786 okunma
- Sağlık Çalışanlarından Yoğun Mesaiye Doğa Yürüyüşü Molası 18.05.2026 – 260 okunma
- Muğla’ya Bin Yataklı Şehir Hastanesi Geliyor 18.03.2026 – 934 okunma