Sağlık-Sen Muğla Şubesi, sahada görev yapan sağlık çalışanlarını yalnız bırakmayarak anlamlı bir kutlama programına imza attı. Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Menteşe Devlet Hastanesi’ni ziyaret eden sendika yönetimi, personelin Hemşireler ve Ebeler Haftası ile Anneler Günü’nü kutladı. Ziyarete Sağlık-Sen Muğla Şube Başkanı Özcan Çiçek, Başkan Yardımcısı Taner Kayar ve temsilci Sultan Olpak katıldı. Fedakar çalışanlara çiçek takdim ederek emekleri için teşekkür eden Başkan Çiçek, insan hayatına umut olan tüm sağlık ordusunun her zaman yanında olacaklarını vurguladı. Etkinlik, çalışanlara moral aşılayarak büyük beğeni topladı.
Sağlık-Sen Muğla Şubesinden Sağlık Çalışanlarına Çiçekli Kutlama

ETİKETLER
KÖŞE YAZARLARI
Ferit Karan
Haluk Çapa
Kepsiz Hemşire
Kutlu Atasoy
Haftanın Trend Haberleri
- Sağlık-Sen Türkiye’nin En Fazla Büyüyen Sendikası Oldu 01.06.2026 – 404 okunma
- Tütünle Mücadelede Yeni Dönem 01.06.2026 – 384 okunma
- Sağlıkta ‘Tek Tip Kıyafet’ Dönemi Resmen Başladı 02.06.2026 – 370 okunma
- Antalya’da Hamile Hemşire Evinde Ölü Bulundu 02.06.2026 – 364 okunma
- Sağlıkta Sözleşme Yenileme Dönemi Başlıyor 02.06.2026 – 360 okunma
Reklam
Son Haberler
- Başkentte İstikrar Dönemi 08.06.2026 – 118 okunma
- Sağlık-Sen Düzce’de Cihan Özal Güven Tazeledi 08.06.2026 – 106 okunma
- Sağlık-Sen Sivas Şubesi’nde Mehmet Kayalı Dönemi 08.06.2026 – 104 okunma
- İstanbul Sağlık-Sen 1 Nolu Şube Yeni Başkanını Seçti 08.06.2026 – 112 okunma
- Diyarbakır Sağlık-Sen’de Nurhak Ensarioğlu Güven Tazeledi 08.06.2026 – 108 okunma
Rastgele Haberler
- Ardahan’dan yükselen ses bakın ne diyor! 16.05.2025 – 866 okunma
- Karayolları Genel Müdürlüğü 175 İşçi Alıyor 29.12.2025 – 574 okunma
- Erzincan Sağlık Camiasının Acı Günü! 06.11.2025 – 480 okunma
- Sağlık-Sen Samsun’dan Yeni Başhekime Ziyaret 06.10.2025 – 720 okunma
- Cevdet Yılmaz’dan kamu işçileri toplu sözleşmesine ilişkin kritik açıklamalar 02.07.2025 – 814 okunma